Är på Malmön, snöblandat regn och allt ser grått ut. Jag skulle aldrig stå ut att bo här året runt.
Är på Malmön, snöblandat regn och allt ser grått ut. Jag skulle aldrig stå ut att bo här året runt.

Idag åkte vi en tur till sjön Östern, solen värmde när vi satt och drack kaffe. Vi såg havsörn, massor av grågäss dessutom hörde vi rördrom.
Solen skiner och snön smälter, jag har ledig dag och Sarah kommer hem imorgon :)
För 34 året i följd bjöds det på pizza och Britta tårta. Har försökt ändra meny men blev totalt nedröstad.