Ännu ett besök på Öland

För tredje gången i år åkte vi till Öland. Skåne gav inget nytt även om vädret var bra. Vi hade många fina dagar på Öland men tyvärr ville inte elverket vara med. Så det blev bara ett par lyskvällar. Bästa fyndet blev en fin hona av A.sphinx (Hösttaggfly).

Sensommar på Öland
Sensommar på Öland
Promenad i Tveta
Promenad i Tveta
Njuter av brittsommaren
Njuter av brittsommaren

 

 

 

 

 

 

Nu har vi ställt in husbilen (Sloop) på vinterförvaring och väntar på våren 2019.

Nu väntar Sloop på att köras in för vinterförvaring
Nu väntar Sloop på att köras in för vinterförvaring