Äntligen!

Vi har i flera år tänk köpa nya kikare. De vi har nu är våra fäders begagnade. Idag åkte vi till Naturbokhandeln i Stenåsa och köpte varsin kikare. Nu ska här spanas :)

Ibland bara händer det!

Igår skrev jag att hösten är på väg. Idag såg vi skylt om julbord, huu.

Välkommen på julbord, står det på skylten

Idag blev det promenad längs stranden i Färjestaden. Vi ville ju testa våra nya kikare. Sedan körde vi vidare till Jordtorpsåsen, där vi är just nu. Vi avvaktar med spänning om det ska bli regn eller lys.