Ditt och datt/This and that Dags för den årliga NBS middagen februari 23, 2009 amandus 1 kommentar För 34 året i följd bjöds det på pizza och Britta tårta. Har försökt ändra meny men blev totalt nedröstad.
Hahaha! Varför försöka med innovationer? Det går ju inte har du själv sagt: Lycka till med bloggandet. Kanske jag följer efter.
Hahaha! Varför försöka med innovationer? Det går ju inte har du själv sagt: Lycka till med bloggandet. Kanske jag följer efter.