Det var en hel del på betena men inget spännande. Inget brunstarrfly i sikte. Finns anledning att åka till Sölvesborg ett annat år.
Efter att ha tillbringat några roliga dagar men döttrar, svärsöner och BARNBARN i Uppsala är vi nu på hemväg.
Det var en hel del på betena men inget spännande. Inget brunstarrfly i sikte. Finns anledning att åka till Sölvesborg ett annat år.
Efter att ha tillbringat några roliga dagar men döttrar, svärsöner och BARNBARN i Uppsala är vi nu på hemväg.