Ditt och datt/This and that Nu är vi igång igen! september 20, 2017 amandus Lämna en kommentar Idag, den 20 sep. lämnade vi Malmön för en resa i södra Sverige. Första stoppet blev Grimeton. En dubbel regnbåge men inget regn.