Idag har solen visat sig hela dagen

Igår, den 23 sep., var vi i Kåseberga. Mysigt litet samhälle med huvudattraktionen, Ale stenar. Vi besökte rökeriet i Kåseberga. Där finns massor av godsaker.

Efter all god mat gjorde vi som korna. Lät maten smälta i lugn o ro. Så det blev ingen fjärilsjakt.


I dag har vi laddat om och tänt fjärilslampan vid Nybrostrand (strax utanför Ystad.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.