30 maj.
Sedan några dagar tillbaka är vi på Öland. Underbart väder! Vi har tillbringat dagarna med att njuta av sol och värme.
Ikväll har vi ätit gott med Gunilla och Kent, kompisar från Malmön.

Senare i kväll ska vi tända lampan………
30 maj.
Sedan några dagar tillbaka är vi på Öland. Underbart väder! Vi har tillbringat dagarna med att njuta av sol och värme.
Ikväll har vi ätit gott med Gunilla och Kent, kompisar från Malmön.

Senare i kväll ska vi tända lampan………