(2/7)I måndags lämnade vi barn, barnbarn och alla uppblåsbara ting på Malmön för att åka norrut.

(5/7) Idag anlände vi till Abisko/Björkliden efter en tur på 170 mil. Härligt!

(2/7)I måndags lämnade vi barn, barnbarn och alla uppblåsbara ting på Malmön för att åka norrut.

(5/7) Idag anlände vi till Abisko/Björkliden efter en tur på 170 mil. Härligt!
