En blåsig ö men solglimtar

I går, 12/9, träffade vi Gunilla och Kent, vänner från Malmön som också gillar Öland. Vi tog en promenad på Alvaret och en fika med Corona avstånd.

Kent och Anders på Alvaret
Gunilla och Kent utanför husbilen. Vi satt i bilen. Man börjar bli van att hålla avstånd.

Spännande vy från bilen på kvällen. Alldeles för blåsigt för att lysa.

Kväll över Alvaret

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.