Now we’re on our way to Abisko

June 21st After a 600 kilometres drive we’re in Sundsvall. Tomorrow we will look for butterflies at Alnö an island near Sundsvall.

June 22nd After a good night’s sleep in the car, we had breakfast in the sunshine. Then we watched a butterfly named mnemosyne. Now we’re in Östersund, today we only drove about 200 kilometres.

June 23rd Many hours in the car today. We drove 800 kilometres. Now we’re in Gällivare, here we’ll stay tonight.

2 reaktioner på ”Now we’re on our way to Abisko”

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.