Slappa dagar i Uppland

20/6 Vi har varit på en fin ställplats vid Älvkarleby golfklubb i några dagar.

Ålvkarleby golfklubb
Ålvkarleby golfklubb

Det har varit väldigt varmt några dagar.

Hög temperatur

Vi tände lampan en kväll i Rotskär. Trots varmt och stilla så var det riktigt dåligt drag.

Idag 20/6 åkte vi en tur till Älvkarleby kraftverk. Lite norrlandskänsla där.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.