Ditt och datt/This and that Nu lämnar vi väderkvarnarnas och pumpornas ö september 14, 2021 amandus Lämna en kommentar Idag, 14/9, lämnade vi Öland efter tre fina veckor där. Kalmarsund låg spegelblank. Tack för denna gången!