När man är på tur får man se lite av varje

I går, 15/6, var vi trakterna runt Falköping. Rätt som det var dök det upp ett brudpar som ställde upp för fotografering.

Vi såg också en fin liten fågelskådarhusvagn.

I går fick vi äntligen satt upp mysbelysningen i mysbilen.

I dag 16/6, har vi styrt hemåt. Sista biten till hemmahamnen går med färja

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.