The last two weeks we have spent at Malmön, the island where we were born.

2 reaktioner på ”The last two weeks we have spent at Malmön, the island where we were born.”

  1. Verkligen jättefina bilder! Det märks att du har en bra kamera nu där du inte har ett finger framför hälften av bilderna ;) Ska bli roligt att åka till Malmön och känna de bekanta vindarna, hoppas det finns lite värme kvar i alla fall…

  2. Jo, fingern håller sig ur vägen numera :) Det blir säkert kanonväder när ni kommer… annars får vi fika heeeela tiden!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.