Nu har vi hämtat husbilen från vinterförvaringen i Stenstorp. Som vanligt har den blivit väl behandlad och omskött. Ett nytt batteri inköptes och monterades, så nu väntar vi bara på varmt och fint väder.

Nu har vi hämtat husbilen från vinterförvaringen i Stenstorp. Som vanligt har den blivit väl behandlad och omskött. Ett nytt batteri inköptes och monterades, så nu väntar vi bara på varmt och fint väder.
