Idag vaknade vi av att solen sken. Underbart! Gunilla och Kent, vänner från Malmön, är också på Öland så vi tog en gemensam tur till Ölands alvar. Alvaret är som en stor blomsteräng så här års.
Idag vaknade vi av att solen sken. Underbart! Gunilla och Kent, vänner från Malmön, är också på Öland så vi tog en gemensam tur till Ölands alvar. Alvaret är som en stor blomsteräng så här års.