Nationaldagstur

Idag, 6/6, lämnade vi Malmön och styrde mot Hornborgasjön. Ett bra första stopp på vår resa öster ut.

Soligt och varmt vid Hornborgasjön

Innan vi lämnade Malmön besökte vi Malmöns fiskaffär och köpte medoss många godsaker att njuta av i kväll

Får ju inte glömma att visa en bild av Camilla som nu blivit puppa

En riktig skönhet

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.