Idag åkte vi till Hornborgasjön och tittade på tranor, det var ca. 1150 tranor samt massor av svanar.
När det började skymma åkte vi till Eahagen och tände lampan, årets första lys! Det flög en del men inget intressant.

Alla inlägg av amandus
Besöker en grå ö/Visiting a grey island
Är på Malmön, snöblandat regn och allt ser grått ut. Jag skulle aldrig stå ut att bo här året runt.
Nu är det vår…….

Idag åkte vi en tur till sjön Östern, solen värmde när vi satt och drack kaffe. Vi såg havsörn, massor av grågäss dessutom hörde vi rördrom.
Snart är det vår
Solen skiner och snön smälter, jag har ledig dag och Sarah kommer hem imorgon :)
Dags för den årliga NBS middagen
För 34 året i följd bjöds det på pizza och Britta tårta. Har försökt ändra meny men blev totalt nedröstad.






