Idag, 6/6, lämnade vi Malmön och styrde mot Hornborgasjön. Ett bra första stopp på vår resa öster ut.

Soligt och varmt vid Hornborgasjön
Innan vi lämnade Malmön besökte vi Malmöns fiskaffär och köpte medoss många godsaker att njuta av i kväll

Får ju inte glömma att visa en bild av Camilla som nu blivit puppa
