På gång igen

I går, 27/7, lämnade vi ön och styrde mot Hornborgasjön. Finns alltid lite fåglar att titta på. Vi såg några tranor som flög mot sjön i går kväll. De vanliga åkrarna där de går på våren har förvandlats till blomsterängar.

Tranornas viloplats på våren innan de flyger norrut

Jag passade på att provsitta kronprinsessan Victorias stol vid Hornborgasjön.

Här sitter jag bra,