I går, 14/9, tände vi lampan vid Gårdby sandhed. Trots att det var varmt och nästan vindstilla så flög det dåligt.
Anders har fotograferat larver i brist på fjärilar.



I kväll har vi tänt lampan på Möckelmossen. Det är 16 grader och vindstilla. En härlig kväll, hoppas fjärilarna också tycker det.