I går, 12/9, träffade vi Gunilla och Kent, vänner från Malmön som också gillar Öland. Vi tog en promenad på Alvaret och en fika med Corona avstånd.


Spännande vy från bilen på kvällen. Alldeles för blåsigt för att lysa.

I går, 12/9, träffade vi Gunilla och Kent, vänner från Malmön som också gillar Öland. Vi tog en promenad på Alvaret och en fika med Corona avstånd.


Spännande vy från bilen på kvällen. Alldeles för blåsigt för att lysa.
