Under den här resan har verkligen Öland levt upp till sin slogan – Solens och vindarnas ö! Igår när lampan tändes på Möckelmossen var det dock helt vindstilla. Tyvärr var det lite kyligt, så det kom inget spännande till lampan. Däremot tyckte korna på andra sidan vägen det var väldigt spännande. De trängdes om att få bästa platsen.
Idag åkte vi vidare till Sturkö i Blekinge. Här tänker vi stanna ett par dagar. Dagens middagsgäst var en vacker fasan.



