Härliga tider

31 maj

Lyset i går gav inget särskilt. Tog in några nejlikflyn. I kväll får lampan vila, lite för mycket vind.

Det är så härligt väder. I dag har det varit 25 grader och lite vind. Vi åkte en tur till Ismantorp. Promenerade runt en stund men inget spännande som flög där. Häggspinnmalen tar över, överallt ser man buskar och träd inbäddade i häggspinnmalens larvbon.

Häggspinnmalen tar över träden
Häggspinnmalen tar över träden