Idag åkte vi till Öland, en av våra favoritplater. Här finns mycket att se och ofta många fjärilar. Vi har just tänt lampan.
Igår verkade det bli en bra lyskväll, varmt och mulet. Det blev en sådan där dag när det inte blir som man hoppas.
Vi hittade en jättefin blomsteräng, perfekt lysställe för den arten vi var ute efter. Jag hade köpt lite godis, det skulle jag inte gjort! Tuggade till och kände att jag bet sönder en tand. Sedan började det störtregna… så var den kvällen förstörd.




