Idag körde vi till Sandhammaren via småvägar från Grimeton. Blir kanske lite längre men mycket roligare än att köra stora Europavägar. Vädret har varit soligt och hyfsat varmt. Blir nog inget lys ikväll. Lite sega efter att vi kört hela dagen.
Löderups strandbad ser inbjudande ut. Men jag vet att vattnet är iskallt. Så inget bad!
