Igår, den 23 sep., var vi i Kåseberga. Mysigt litet samhälle med huvudattraktionen, Ale stenar. Vi besökte rökeriet i Kåseberga. Där finns massor av godsaker.
Efter all god mat gjorde vi som korna. Lät maten smälta i lugn o ro. Så det blev ingen fjärilsjakt.

I dag har vi laddat om och tänt fjärilslampan vid Nybrostrand (strax utanför Ystad.


