NU ÄR VI PÅ öLAND

Öland, nu är vi här!

I går, 18/9, kom vi till Öland. Det har inte varit något fjärilsletande än. Vi har bara njutit av fint väder och att vara här.

Vacker solnedgång över Alvaret

I dag har vi varit i Mörbylånga. Det finns ett bra loppis där som vi brukar besöka. Vi hittar ofta bra böcker där.

Sedan åkte vi vidare till Grönhögen.

Skarvar på piren och Långe Jan i bakgrunden
Fiskebåt i hamnen.

I morgon är det nog dags att tända lampan.