Nu är vi ”hemma” på Möckelmossen

Inte heller igår kom det något spännande till lampan. Var gäller fjärilar har inte Öland visat sig från sin bästa sida. Men det finns så mycket annat att se. Nu drar ju dessutom Skördefesten igång.

Innan vi lämnade norra Öland åkte vi till Byxelkrok.

Det pyntas inför Skördefesten
Målade trasmattor på vägen

Nu är vi åter på Möckelmossen. Här känner vi oss hemma. Har promenerat på Alvaret i solskenet. Vädret kan vi inte klaga på.