Sandby borg

I dag gjorde vi ett besök vid Sandby borg . Numera är det bara ruinerna kvar efter en borg från järnåldern. Det har gjorts utgrävningar där under de senaste åren och man fann smycken och skelettdelar.

Det är inte mycket kvar av borgen

I dag har det varit lite blåsigt med vågor på Östersjön.

Soligt men blåsigt

Nu är vi vid Ismanstorp. Här har vi tänt lampan så nu sitter vi och väntar på spännande inflygning.